2010

Nu är det 2010 och jag flyttade tillbaka hit :)

Den andra bloggen kändes inte riktigt som jag. Mobilinläggen kändes tråkiga och den kändes inte så personlig.

I AM BACK alltså!!

Hade ni trevligt på nyår? Jag hade både och... jättetrevligt och jätteotrevligt. Igår hade vi jättekul, Jennie och Peter kom hem till oss och vi åt 3-rätters och drack vin, champagne, drink...

Det blev lite mycket... lite FÖR mycket.

Därför hade jag inte en lika kul morgon imorse...

Men nu är det bra igen! 2010 ska nog bli ett riktigt bra år!!

Jag tänkte precis skriva "jag undrar vad min första vinst i år kommer vara", men så kom jag på att jag faktiskt redan fått ett mail idag om en vinst - Älgskitar :D MUMS!
Det är mandel täckta med choklad och kanel :)



Måkläppen - 13 december 2009


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för senast sötnöt! Jag tyckte det var jättekul...Ring mej när du kommer hem från stugan...PUSS

2010-01-02 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback