Vilken är din favorittidning?

Tidningskungen är en riktigt bra sajt där man i princip kan välja att prenumerera på vilken tidning som helst. De har riktigt bra rabatter, och trots det slipper man oroa sig över extra avgifter som porto och uppsägningar (som man ändå aldrig kommer ihåg).

Jag gillar många olika sorters tidningar, speciellt mattidningar som: Matmagasinet, Laga Lätt och Allt om mat.

Andra favoriter jag har är Världens Historia och i kategorien tjejtidningar är det Solo som toppar listan.

Tidningskungen har bra erbjudanden på alla dessa tidningar - man kan spara en rejäl slant genom att prenumerera istället för att köpa lösnummer (dessutom slipper man ju gå till affären och köpa den).

Veckans erbjudande hos Tidningskungen är 4 nr av tidningen M3 + DVDn Zu Warriors för 119:- (75% rabatt). Det är ju ett fantastiskt erbjudande för er teknikälskare :)

 
Två av mina favoriter!

Vill du ha en gratis prenumeration på en tidning?
Just nu har du chansen att få en gratisprenumeration, värde 120-450kr från Tidningskungen.se. Allt du behöver göra är att blogga någonting trevligt. Precis som jag gör nu.


Kommentarer
Postat av: storasyss

Hej skrutt, nu måste du tydligen rösta på mig - http://hundratusen.nu/#/mix/E3c5 - och du vet vad...

2010-02-18 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback