L.A. Candy

Idag har jag gjort gigantiskt mycket. Jag har inte ens hunnit sitta och pusta ut mer än några små stunder på hela dagen. Eller ja, igår var de ju tekniskt sett.

Men det är bra att man får saker gjort.

Sprang också in på biblioteket och lånade L.A. Candy som Lauren Conrad från the Hills skrivit. Lättsmält antar jag... ja... det är nog precis vad jag behöver för tillfället.

Jag är inte mycket för att läsa böcker egentligen, gillar mer när någon läser åt mig i ljudböcker. Jag blir bara så trött i ögonen av det svarta på det vita... och dessutom har vi inga bra läslampor. Jag måste ha ljust omkring mig när jag läser. Så är det när jag jobbar med. J brukar ibland komma in och släcka lampan när jag jobbar (morr!).

- Det ser inge mysigt ut från gatan när taklampan är tänd, säger han.
- Men... jag SKITER I om det ser mysigt ut från gatan, svarar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback