Ett litet inlägg...

...ibland hinner jag väl med? Tack syss för alla pepp!

Usch!

Idag mår jag ILLA! Eller ja, just för tillfället. Undra om det beror på den gigantiska kopp kaffe jag drack nyss... och att jag känner att det smakar kaffe i hela munnen... blääää... jag tror det.

I helgen åker jag till LUND! :D

Min syster fyller år på fredag!

Förresten... mina föräldrar fyller snart 60 år... båda två i februari med fem dagars mellanrum (jepp, alla fyller i februari)... och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till dem...............

Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag vet inte heller vad jag ska ge till mamma och pappa... det är jättesvårt, är rädd för att inte komma på någonting. Men du, vi kan väl klura lite och fundera i helgen??? :)



Puss! (och lite extra-pepp!)

2010-02-02 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback