Mina kläder är på G!!

Nu känns det väldigt bra!
En tjej ringde mig från sorteringen i Malmö och berättade att de hade ett paket från Kina till mig! Yeey! Nu var det givetvis inte bara därför hon ringde, utan kineserna hade skrivit på paketet att det var 50 plagg, att de var en gåva samt att värdet på hela godset var $25.

Så hon ringde mig och frågade om detta stämde. "Ja" sa jag och skattefuskade...

Nej, så gick det ju inte till. Jag sa såklart att det inte stämde och gav henne det rätta värdet på ordern.

Det enda jobbiga var att hon ringde till Johannes nr och bad om att få prata med mig - och eftersom jag tävlat mycket i mitt namn men angett Johannes nr nu när mobilen varit trasig så gick hjärnan på högvarv... men nej, alltså ingenting sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback