Stupid blogg.se...



Okej, så jag har kommit på hur man kan publicera en bild ändå (tror jag) även om det blir betydligt jobbigare (HTML-koder - inte kul!!) Riktigt irriterande är det faktiskt... :(

Jag måste nog kontakta blogg.se om problemet kvarstår.. :( :( :( Tur att jag läste webdesign som elevens val en gång i tiden (tråkigt att jag knappt minns något av kursen)

Visste ni förresten att Jennie träffat Martin Stenmark en gång förut för ca 3 år sedan? Och han kände faktiskt igen henne, det tyckte jag var lite coolt... jag menar med tanke på hur många han måste träffa i sitt jobb...
Jag själv är nog ganska ansiktsblind och skulle knappt känna igen mina egna vänner om de tex skulle skaffa glasögon...

Ladies Night var förresten jättebra - jag var ju på showen för två år sedan med Sofia och i år var den mycket bättre än då. Men mycket tror jag berodde på att det knastrade så förbannat i mickarna år 2007, man hörde knappt vad de sa.

Det som var (avsevärt) sämre i år var maten... en barnportion som inte smakade någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback