Skattjakt!

Idag har det varit "Rosa Lördag" på stan i Växjö. Vilket innebar en skattjakt!! Ett hundratal rosa kuvert som låg och dröste på stan alltså.

Jag som lever i min lilla bubbla visste såklart ingenting om detta förrän Jennie ringde mig igår och berättade det.
- Det finns rabatter och presentkort i dem. Vi kan väl gå på stan då? sa hon
- Jennie, vi MÅSTE vara där när de öppnar.

Och sagt och gjort.

Vi hittade massvis med rosa kuvert! Jag hittade totalt 22 kuvert och Jennie hittade några mer än mig.

Vi väntade till fikat med att öppna kuverten och...


Julafton?

Jennie hittade bästa priset i ett av sina kuvert!!! :)


Men jag gick inte lottlös! Det visade sig att det fanns priser i alla Rosa Kuvert!
Jag fick totalt:
400:- i presentkort på butiker i Linnégallerian
300:- på nästan alla butiker i Växjö
400:- på butiker i Affärshuset Tegnér
300:- på Am hår design
Ett rosa paket från I Robe You (som jag får hämta på måndag)
100:- på JC
100:- på Kriss
100:- på Snitz
100:- på Nordlunds
50:- på Askelyckans Konditori
och
2 valfria koppar kaffe på Gusto

Inte illa pinkat va?

Det sjuka är att vi märkte inte av att det var några andra som letade överhuvudtaget. Alltså aktivt letande...
...ja, förutom Jennies moster och hennes väninna som vi visade alla rosa kuvert för förstås :)

Vi ska leta ännu mer imorgon för kuverten ligger kvar tills de hittas... :)


Kommentarer
Postat av: "Lady in pink"

Vi e inte kloka...puss

2009-10-03 @ 20:56:39
Postat av: Kicki M

ÅHHHHH vilken tokrolig tävling. Tur för er att vi inte bor i samma stad för jag hade gett er konkurrens ;-) Grattis till alla fina vinster!



Förresten, vinner du din Iphone och vill byta/sälja så får du gärna slänga iväg ett PM :-D

Postat av: Malin

Ja, jag tror jag har vunnit den och jag vill byta/sälja den i så fall (både jag och johannes har redan iPhone) :)

2009-10-03 @ 22:02:10
URL: http://majblomma.blogg.se/
Postat av: Kicki M

Jag mailar :-)

2009-10-03 @ 22:40:48
URL: http://shetrollan.blogg.se/
Postat av: storasyss

Hööööö...

varför sa du inte att jag borde åkt till Växjö den här helgen??????? Stackars fattiga storasyss skulle behövt lite presentkort.



My God liksom, jag önskar att jag också kunde vara med i en sådan tävling någon gång.. Wow, liksom! :)

2009-10-04 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback