Chris Daughtry

Usch... Drömde av någon anledning att jag såg på american idol bloopers och hade roligt (fast jag tror inte att jag hade så roligt egentligen ) och plötsligt säger värden (som i drömmen var en tjej och inte Ryan seacrest) "det var här utanför sitt hem som chris daughtry blev mördad". Då väckte jag Johannes (inte på riktigt utan i drömmen) och frågade om det var sant och han svarade "visste du inte det?". Nu när jag vaknade var jag tvungen att kolla upp chris daughtry - och pjuh - han lever! Nu ska jag sova vidare...

Kommentarer
Postat av: storasyss

Vem är Chris Daughtry?

2009-10-15 @ 08:39:19
Postat av: Malin

Var inte Google din bästa vän ;) han var med i american idol och han vann inte, men han fick skivkontrakt sen... Jag kom på att om jag verkligen hade pratat med Johannes hade han också frågat vem f*n det var :)

2009-10-15 @ 11:22:39
Postat av: storasyss

Jo, men jag var lat och tyckte det var roligare att fråga dig. :) Funderade dock på att googla, men nu får du ju lite kommentarer på din blogg istället! :D

2009-10-15 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback