Clueless

I Helsingör köpte jag en dubbel-DVD för 49,95 dk, mean girls och clueless.

när jag var liten tittade jag och min granne/bästis Ida ofta på clueless, nu när man ser den igen efter x antal år... Ja... Vad ska man säga? Kul med nostalgi, men mindre man blir lite knäpp på vilken dålig smak man hade på den tiden :) nu sitter jag bara och tänker på hur lik Sandra är Alicia silverstone :)

Jag och Ida tittade dock inte allra mest på clueless, våra favoriter var dirty dancing (som vi ofta såg flera gånger per vecka), the bodyguard och pretty woman. Ida lurade faktiskt i mig att pretty woman slutade olyckligt och jag trodde på detända fram till dess att jag och Johannes pratade om filmen.

jag: jag gillar pretty woman, synd bara att den slutar så sorgligt...
j: va???
jag: ja, de får ju inte varandra i slutet...
j: Eh... Jo, de får varann...

hur gick jag på den???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback