Vecka 19 och vecka 20

Det blir bloggsöndag ändå - jag insåg inte hur mycket jag har att göra imorgon förrän nu. Helvete säger jag bara - hahaha!

Jag tänkte skriva vad jag gjort den här veckan:

* Pluggat massor och blivit färdig.
* Förlikat mig med tanken på att jag inte har något sommarjobb längre.
* Veckans bästa vinst? Dyra hårgrejer från Redken.
* Bakat bröd i massor (recept i nästa inlägg).
* Gjort riskettan på trafikskolan.
* Bokat om mitt körprov (igen) - nu när sommarjobbet är väck så finns det ju ingen anledning att försöka ta det precis när jag har som mest att göra i skolan.
* Kollat på när Sverige tog Brons i
Hockey-VM.
* Fått Spotify-inbjudan av en vänlig själ (tack!)
* Druckit öl med Johannes och Christian



Bild från min och pappas paddelrunda förra söndagen.

Mina planer för nästa vecka:

* Vårruset imorgon
* Redovisning av miljöarbetet på tisdag.
* Änglar och Demoner premiär på onsdag (LÄNGTAR!)
* Göra klart sista engelskauppgiften.
* Plugga till miljötentan.


Tom gör Yoga


Igår

NU ska jag skriva recepten! Skitbra recept jag lovar! Inte jättenyttiga bröd, men billiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback