Bloggsöndag och ledsen

Jag fick den här kommentaren på förra inlägget:



storasyss om Hemma och Paus:
Meh, det kommer ju betyda att jag måste PRATA med dig för att veta vad du gör för någonting.. Guu, va jobbit!! Du får helt enkelt inte sluta blogga. Nåt i veckan kan du ju skriva ändå.. så att jag vet vad du sysslar med liksom...

puss och kärlek


Eftersom jag inte vill att min stackars syster ska genomlida några telefonsamtal med mig har jag beslutat att ha bloggsöndag :)  Så varje söndag kommer jag skriva blogginlägg om lite ditt och lite datt. Låter det bra?



I övrigt är detta en mycket tråkig dag för mig. Det är nu klart att Hennings Bistro måste klara sig i sommar med den ordinarie personalen. Jävla förbannade skit.... självklart känns det förbannat tråkigt...

Visserligen har jag sagt till att de ska ringa mig om det är någon som blir sjuk och så... men jag ska försöka hitta ett annat extrajobb i sommar eftersom jag inte vill sitta hemma och vänta på telefonsamtal... och så vill jag jobba mycket.

Så nu har den ekonomiska krisen verkligen påverkat mig...

Men jag är så jävla glad att jag vann drömdejten värd 10000:- på Spray. De fick jag som rena pengar insatta på mitt konto. Det räddar mig verkligen...
Spray var även så fantastiska att de betalade vinstskatten. Tusen tack Spray... jag tror inte ens att de kan förstå hur mycket jag behöver detta...
En drömdejt i sommar blir det i alla fall... vi åker till Marstrand och tittar på Stefan Andersson och bor innanför murarna på Carlstens fästning :)

Men jag funderar på att sälja Madonna biljetterna vi har... det kommer nog inte att fungera att gå på den konserten ekonomiskt längre (med allt som kostar runt omkring)...

Stressar oerhört mycket över pengar nu... varje dag liksom...
Så veckans fråga som ni kan svara på genom att kommentera är: Vad gör dig stressad?

På söndag är jag tillbaka igen och bloggar! Ha det underbart till dess!


Kommentarer
Postat av: storasyss

Älskling, det låter bra att du stannar och bloggar en gång i veckan. Men du, det var inte så att jag menade att jag måste genomlida telefonsamtal med dig.. jag gillar att prata med dig jue (fast det blir ju bara aldrig av..).



Jag älskar dig massvis!



(Jag är förresten också stressad över pengar - man får helt enkelt hålla igen utgifterna så mycket som möjligt).



Madonna hade varit jättekul att gå på, men för min del får du gärna sälja biljetterna, för jag kommer nog ändå inte kunna gå.. (upptäckte att jag bokat upp att fjällvandra samma datum typ).



Puss puss

2009-05-04 @ 12:35:42
Postat av: Kicki M

Åh vad jag glädjs åt att du ska ha bloggsöndag, så man hänger med i vad som händer och fötter =).

Vad trist dock med jobbet, hoppas du får tag i något annat istället. Sprayvinsten lät fantastisk. 10.000 insatt på kontot skattat och klart är det bästa, det hände faktiskt även mig i somras - tokskoj! =)

2009-05-04 @ 19:59:55
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Har just nu en foto tävling där alla kan vara med.

http://fotofix.blogg.se/tavlingar/

2009-05-04 @ 20:05:19
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback