Världens äckligaste blick

Igår när jag satt på bussen fick jag världens äckligaste blick av en äcklig gråhårig gubbe. Han tittade på mig som om han hade varit utan mat i en vecka och såg en grillad kyckling - ungefär. Den blicken hade han hela tiden när han såg på mig. FY VAD VIDRIGT! Men, han hade säkert något fel i maskineriet också... verkade så...

Äckliga gubben: Är ni två ihop eller?
Johannes: Ja.
Äckliga gubben: Jaha, jag hoppas att jag snart kan få en tjej jag också.
(tystnad)
Äckliga gubben: Ja... jag i vill önska er all lycka i ert förhållande.
Jag och Johannes: Tack...

(1 minut senare)
Äckliga gubben: Jag i vill önska er all lycka i ert förhållande.
Jag och Johannes: Tack...

(1 minut senare igen)
Äckliga gubben: Jag i vill önska er all lycka i ert förhållande.
Jag och Johannes: Eh... tack... 

(Vi bestämmer oss för att hoppa ett par hållplatser tidigare) 

(Vid avgång)
Äckliga gubben: Hejdå.. .jag i vill önska er all lycka i ert förhållande.
Jag och Johannes: Tack... hejdå.

(Efter att bussen rullat iväg)
Johannes: Vet du vad hans dator är full med?
Jag: Nä...
Johannes: Porr.

(Den här händelsen kanske inte verkar så äcklig när man läser om det, men ni skulle sett hans blick och tungan han räckte ut... usch!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det lät skumt

2009-06-01 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback