Meningen med livet?

Jag vet inte vad jag ska skriva längre. Känns som att allt bara blir tomma ord.

Känner mig helt uppsvälld. Usch. Har både haft världens huvudvärk och spytt idag. Tror att jag drack för lite... och idag var det så varmt. Fast jag vet inte. Det kan vara så att jag håller på att bli sjuk också, har känt mig lite hängig - typ febrig hela dagen.

S U C K.

Åh. Vad jag känner att den här bloggen är tråkig. Känner ni också det?

Nu ska jag sova för jag ska upp med tuppen imorgon.
Kanske är det för att jag just nu är jävligt tråkig som jag skriver så jävla tråkigt! Åh... jag blir bara irriterad.

Vill drömma nya drömmar,
hitta min passion.
Vill vara nöjd med lagom,
sluta vara rädd.
Vill lyckas fånga dagen,
men den försvinner jämt.
Dagarna rinner bort från mig
och blir till år för fort.
Vill inte misslyckas mer,
få vara stolt och stark.
Vill gå i ide ett par dagar
och hitta meningen med allt.




För exakt ett år sedan började vi köa.

Kommentarer
Postat av: storasyss

Ny design på bloggen kanske piggar upp?

2009-07-03 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback