Tårar

Det tog inte lång tid innan jag började gråta, men jag är också en människa som lätt gråter.

Jag och Johannes såg Michael Jacksons minnesstund. Såg ni det? Det var så sorgligt....

I slutet grät jag ihjäl mig. När Michael Jacksons dotter berättade hur mycket hon älskade sin far.

R.I.P Michael



Det fick mig att tänka på när jag såg mitt kusinbarn bryta ihop på min kusins begravning 2001. Fast det gjorde i och för sig ondare. Och när vi satt där i bilen han och jag ett par månader senare för att jag lovat mamma att ta hand om honom. Han hade inte besökt sin mors grav än. Vi satt där i bilen ett tag och sedan sa han att han ville gå och se graven. 

Den sorgen som han visade då kommer jag aldrig att glömma. Jag vill aldrig uppleva den själv.

R.I.P Marie



Johannes grät också (fast det vill han nog egentligen inte att jag skriver). Michael Jackson var hans stora idol som barn. Han lärde sig att dansa som Michael Jackson (moonwalken och allt) och uppträdde i på några konserter. Bland annat "barn hjälper barn".





Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag såg inte, men det kanske bara var bra?

2009-07-08 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback