Green

Grön är min favoritfärg och därför döpte jag detta inlägg till green.

Okej. Det där var en lögn. Grön är inte min favoritfärg. Jag har ingen favoritfärg egentligen. Usch så tråkig jag är som inte har en favoritfärg... men det finns så många vackra färger så jag kan inte välja. Varför skulle grön vara bättre än exempelvis blå? Och varför skulle blå vara bättre än lila?

Nej, nu till den verkliga anledningen till varför detta är ett grönt inlägg. 

Idag känns som en typiskt grön dag, fast jag vet inte varför.. kanske för att vi ätit kycklinggratäng med curry och blåbärspaj. Curry är ju gult och blåbär är ju blått och när man blandar gult och blått blir det ju grönt.

Nej, nu flummar jag. På riktigt så har jag inte tänkt att den här dagen känns grön. Jag brukar inte tycka att dagarna har någon färg. Och om de hade haft det så hade denna dag definitivt varit grå.

Nej, kankse borde jag säga den verkliga anledningen till att rubriken heter Green.

Jo. Jag såg den här bilden nedan som troligtvis är ett kort på gräset i Stamåla medan jag snurrar runt eller något. Och så tänkte jag "Gud, vilken grön bild".



Jag fortsatte med att lägga upp nästa bild... och nästa... och nästa... och då insåg jag att alla bilder jag lagt upp var gröna.
Okej. Det där var inte riktigt sant. För jag hade några bilder som var alldeles eldflammiga och några som var färgade i regnbågens alla färger.

Men jag insåg att de eldflammiga bilderna skulle göra ett bättre inlägg utan att vara med i detta.
Och jag insåg att de regnbågsfärgade bilderna även de skulle bli bättre i ett annat inlägg.
Kvar var de gröna bilderna.

Det är den verkliga anledningen till att jag döpte detta inlägg till Green. Det är sant.










Kommentarer
Postat av: Kicki M

Jättefina GRÖNA bilder iaf! Haha!

2009-07-22 @ 21:36:25
Postat av: Malin

Tack! Jag gillar själv den helgröna suddiga bäst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback