Stackars Sandra...

Stackars Sandra som fått vara på BB så länge... jag vet att de började med förlossningen under eftermiddagen (det är det sista vi har hört). Men å andra sidan så är det kanske bättre att förlossningen tar tid och att man öppnar sig ordentligt istället för som min kusins tjej - knappt hinna fram till sjukhuset och spricka massvis...

Vet ni förresten att det finns ett MTV-program som heter
16 and pregnant. Ganska intressant faktiskt. Jag har sett episoden med "Farrah" (usch.. jag känner mig ganska hemsk som valde den bara för att han var sötast).

När jag gick i åttan gick det rykten om att en tjej på min skola var gravid (hon gick i nian). Hon gick ifrån att vara pinnsmal till att få ganska stor utåtputande mage väldigt snabbt... men... sanningen var dock den att hon bara gått upp i vikt. Stackarn... måste vara jobbigt att ha sådana rykten som sprids om en när kroppen bara förändras.

Tror ni att det blir bebis innan dagen är slut då? 10 min kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback