Carlstens fästning

När vi var på Marstrand bodde vi på Carlstens fästning (i Kommendanthuset). Stefan Andersson berättade att en kvinnlig fånge sades spöka där (i Kommendanthuset alltså) - jag vaknade mitt i natten av att någonting lät som fan och det var vidrigt läskigt. Tänkte direkt på spöket (även fastän jag egentligen inte tror på spöken). Men det var Johannes som inte kunde sova för att Maria snarkade så han kastade en kudde i golvet så att hon skulle vakna.

   

   

Lasse-majas kök:


Utsikt:


   

   

Konserten:

   
Kommendantchefen berättar lite om livet på Carlstens fästning.


Nr. 90 Kleist (
låten om honom)


Bödeln.


Stefan och bandet.


Food!!!

   

   
Jag hade min nya Ted Baker klänning.


Lasse-maja gjorde sig bekväm bland gästerna.


Kommentarer
Postat av: Heyli

kul att du röstade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback