Är det någon som vet?

Kan man tidsinställa blogginlägg här på blogg.se? Borde man inte kunna det annars? Den funktionen finns ju på många, många andra ställen.... jag letar och letar men jag kan verkligen inte hitta någon sån funktion. Jag tycker det är riktigt dåligt om det verkligen inte finns någon sådan funktion.

Syrran ska ju designa om min blogg i nästa vecka... Kankse är det lika bra att flytta bloggen om det inte finns någon sån funktion här i samband med att designen görs om....

... vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Fairy

Postat av: storasyss

Yo, jag jobbar på din annonsblogg, men tänker inte göra om designen på den här bloggen i nästa vecka. NO WAY, jag har semester och inte tid för att sitta med sådant jobb. Vi kan visserligen prata lite om det och skissa på hur du skulle vilja ha det, men jag tänker inte sitta med småpillet just då tyvärr.



Sedan är jag tveksam till att fixa det om du flyttar bloggen. Visst kan jag göra det genom att fixa en header och ge dig färger och så, men vad gäller blogg.se så kan jag deras system. Jag är inte säker på att alla inställningar funkar exakt likadant om du byter bloggportal och jag är för tillfället inte sugen på att lära mig något nytt. Jag kan isf göra ett försök, men jag kan inte garantera något och tänker därför inte heller ge något löfte.



Annonssidan är klar om några dagar - beror på hur mycket jag orkar sitta med datorn (troligtvis väldigt lite..)



Vi synes imorgon! :)

2009-07-17 @ 01:41:02
Postat av: storasyss

Jag var bara tvungen att protestera lite... :)

kram

2009-07-17 @ 01:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback