Ahhhhh! Jag dör!!!

Ahhhhhh.. jag börjar storskratta för mig själv.

Tävlingstokiga jag.

Jo, jag såg att min bild som jag målade till den där tävlingen blev en av juryns favoriter (!?) - och tänk - en av domarna tyckte till och med attt den var så bra att han tyckte att jag var bäst! 





Ser ni? SER NI?

Om ni ändå inte tror mig (jag gör nästan inte det själv) så kan ni läsa om det
här (bara tryck fram två snäpp).

Det är så roligt - för det var egentligen inte konstnären Malin som målade - utan det var tävlingstokan. Tävlingstokan som bara hittade en grov tuschpenna och ritade i 5 minuter. Tävlingstokan som bara ville vara med - bara ha en chans på priset - för kanske inte så många hade hittat tävlingen...?

Alltså tänk så häftigt - av 168 bidrag tyckte en av domarna att min lilla bidrag var bäst!

Jag vet inte. Jag är rörd och konfunderad.

Är jag kanske bättre än jag tror?

Men, det här gjorde fan min dag!


Kommentarer
Postat av: storasyss

Den är jättesnygg hälsar Jens :)

Det tycker jag med :)

2009-07-25 @ 10:12:34
Postat av: storasyss

Ååååååååååå Malin, vi VANN!!!! :D Boende på STF hos Calle. Jag är jätte-jätteglad, det är en helt perfekt vinst just nu!! :) Tack, tack, tack för hjälpen!!



Pussar!!

2009-07-25 @ 10:14:27
Postat av: Kicki M

Fan vad skoj Malin. Den är verkligen toppen den där bilden och Kleerup har tydligen toppsmak :-)

2009-07-25 @ 10:34:12
Postat av: Malin

*Syrran:* Jag vet!! Jag blev också jätteglad när jag såg att du vann! Jag hoppas att det är fler nätter än en. Calle sa ju i videon: "Jag glömmer alltid vad de vinner, är det massa nätter på stf eller?" och då sa den andra att det var så, så man kan ju hoppas att det är mer än en natt!



*Kicki M:* Haha, jag vet inte. Svårt att se det man själv har målat som nåt bra. Men jag blev jäkligt stolt över att bli en juryfavorit fastän jag inte vann något pris :) Syrran har alltid varit den som har talang för konst i familjen (förutom farmor då) så det här känns verkligen kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback