Igårkväll

Igår hade vi lite middag med Christian och Jennie. Myspys!

Vi åt fläskfilé med banan och chokladmakroner (som ni kan se i inlägget innan). Det var en lyckad kväll förutom att den var jäkligt onyttig.


I början av kvällen hade jag min nya långärmade gosiga klänning.


Men när vi bestämde oss för att gå till Grace bytte jag till den här. Det var dock inget bra beslut med tanke på att den höll på att ramla av hela tiden på dansgolvet. Dessutom var det någon metallbit som stack in i mig vid dragkedjan och det gjorde riktigt ONT!


Jennie hade en slarvig knut i håret. Skitsnyggt!


Den här drinken var ganska jobbig att dricka... små hallonbitar i en drink är inte att rekommendera!

Det var riktigt kul igår...
...men idag har jag verkligen inte mått bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback