Hemma tapetserar de...

Känns lite bättre nu ang. datorn.

Vi har ju hemförsäkring både jag och Johannes, så jag ska kolla upp imorgon om den gäller. Det borde det ju göra. Jag försår att det inte gällde ang. min digitalkamera, då var jag ju alkoholpåverkad, men nu var jag ju nykter och det var inte ens jag som välte ut glaset.

Anyway, vi ska låta datorn torka i en vecka och se om den fungerar sedan - annars får jag ringa till Folksam.

Idag tapetserar de hemma. Johannes ville gärna göra om i vardagsrummet så nu blir det ny fondvägg där. Jag bestämde mig dock för att jag inte ville vara med. Därför sa jag att jag skulle betala Johannes mamma Maria för jobbet. Hon ville såklart inte ha betalt, så då fick hon en present istället.

Jag sitter på universitetsbiblioteket i en datasal. Helt själv.

Som den bloggnörd jag är tog jag med mig kameran och kamerasladden så jag även kunde lägga upp bilder. Speciellt eftersom min dator är "usb-känslig" ... gah... måste lämna in den med...






Musse-tröja.



Snart kommer det upp lite bilder som jag tog på vägen upp hit.

Kommentarer
Postat av: Kicki M

Om både du och din sambo har en hemförsäkring i Folksam och ni är registrerade på samma adress så ska (åtminstone om man är med i facket) den enes hemförsäkring automatiskt bli en drulleförskring (onödigt att betala för två hemförsäkringar annars ju..?). Ring och kolla med Folksam och glöm inte att påpeka att både du och sambon har en hemförsäkring :-)

2009-01-25 @ 14:40:42
Postat av: Malin

Ja, vi är båda med i facket. Så då måste det vara så ju :) Jag ska ringa sen om datorn inte fungerar om en vecka. Självrisk på 1500:- är ju inte så farligt när man klantar sig.

2009-01-25 @ 16:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback