Fel dag!

Tydligen var bal- och studentmässan imorgon så jag och Jennie knatade iväg till F&S och tränade danspass.

Det höll på i en timme, men kändes som en kvart... :)


Imorgon ska vi dock på bal- och studentmässa. Man får nämligen en goodiebag och det kommer även finnas tävlingar där. Gissa vad som lockar mig mest??? :)

Om jag säger såhär: Jag eller Jennie SKA vinna minst en tävling (om det inte är lotteri förstås... )



Idag köpte Johannes en rock som han spanat in länge, en riktig pimp-rock! Nordlunds har världens rea då de ska lägga ner...

I alla fall. Han köpte rocken och den hade kostat 9000:- och kostade nu 1500:-. Han var väldigt lycklig för han har tittat på den så länge och vetat att han inte har råd.

Självklart är rocken i härligt material - äkta päls! Nä, nu driver jag med er. Däremot var det fejk-päls i den :)



Söt albino-igelkott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback