Fan, fan, fan, fan...

Det här är den värsta dagen på länge.

Eller den blev det för ca en timme sedan.

Nu vill jag bara lägga mig i ett hörn och gråta.

Det var inte Toms fel. Det var mitt.

Fan, fan, fan, fan...



Vad har hänt?

Jo, jag letar ihjäl mig efter ett USB minne så att jag kan titta på Bromance vid TV:n medan jag äter.
Hittar inget.
Då bestämmer jag mig för att titta vid datorn.
Tar in mat och dryck och ställer vid datorn.
Glömmer senapen i kylskåpet.
Går ut för att hämta den.
Tom springer efter och välter muggen med vatten i farten.
Muggen hamnar över Johannes dator.
Johannes dator dör.
Johannes dator är inte försäkrad.



Kommentarer
Postat av: Kicki M

Åh nej, fy fan vad jäkligt :-(

Men kolla upp hemförsäkringen och se om ni inte har någon drulle ni kan ta den på. Alltid värt att kolla åtminstone.

2009-01-24 @ 21:49:04
Postat av: storasyss

Min dator gick på hemförsäkringen jue... kolla med dem..Puss

2009-01-25 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback