Bilein Stråfuktare

En rolig sak med att tävla mycket är att man får testa många saker (om man vinner) - saker som man troligtvis aldrig skulle testa annars.

Jag hade turen att vinna Bilein Stråfuktare och Stråförstärkare Extra i en tävling som Tidningen Hennes anordnade. Det var bara utlottning, så jag hade tur :) Men det var en SMS-tävling och jag vet att många skippar SMS-tävlingar så chanserna kanske är lite större i dem.

När det kostar 5:- och man verkligen vill vinna tycker jag att det är OK, eller... ja... när det gäller vissa tävlingar - Tidningen Hennes är en arrangör som jag tycker är OK att lägga 5:- på för att få chans att vinna.

Idag testade jag i alla fall min stråfuktare, och håret känns faktiskt inte lika torrt som det brukar göra efter att jag har duschat. Jag gillar att se resultat direkt. Så tummen upp till stråfuktaren!!



Kommentarer
Postat av: lena jansson

Vad glad jag blir jag tog fram stråfuktaren för att våra nordiska här behöver mycket fukt . prova järna att blanda en tes stråfukt och en mats honung och gör en inp på nytvättat hår låt sitta 20min skölj .

Mvh Lena Jansson

2009-01-29 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback