Du är fin!

Ibland tror jag att jag är sjuk i huvudet som älskar en katt så himla mycket som jag gör.... jag menar... han är ju bara en katt egentligen...? Nej... det är han ju inte... han är ju vår katt... :)

Det går ju inte att låta bli att älska någon som är så fin. Även om han kan vara jobbig ibland om natten och väcka oss tidigt på morgonen med ett jamande som aldrig verkar ta slut...

     

Nej, nu ska jag gå och lägga mig... imorgon tar jag nog en låååång sovmorgon!

Tävla så länge. Egentligen är det en jury som utser vinnaren (om man får mer än 1200 tittare) och rösterna spelar ingen som helst roll, men det är roligt att tävla ut saker - speciellt något som jag själv vunnit men aldrig använt. Halsbandet ligger ju bara i sin fina lilla ask... då är det bättre att någon som vill använda det får det... :)

Jag funderar på att tävla ut mitt Mi Lajki halsband... det har inte heller kommit till användning... men hur skulle ni vilja att tävlingen skulle gå till i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback