Ovanligt blått

Nu är jag Google Earth beroende... Kollade runt i haven och hittade en ö med ovanligt blått hav sett från ovan.

Fan, jag skulle inte ha gått närmare...



Suck.. hur mycket får det här en att längta bort från Sverige...?





No it's not a pool...
Det är såhär det ser ut
här.

Måste vara det blåaste jag sett, kostar säkert hur mycket som helst att åka dit.

Det blåaste vattnet jag sett i mitt liv var i Grekland, på Kefalonia. Myrtos Beach.


Sett från ovan




Inte så illa pinkat det här heller.

När jag och Johannes var på Zakynthos var det som bäst den dagen då vi var på Kefalonia. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kefalonia is the shit! :)

2009-02-04 @ 19:47:59
Postat av: Malin

Ja :) Det var nog tack vare dig vi åkte över till Kafalonia överhuvudtaget. För du hade berättat för mig om hur fint det var... annars hade vi nog inte tagit en dagstripp dit så tack för det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback