My ass is giving me trouble

Jag har fått ont i min sätesmuskel...? Tror jag... jag tror att det är den...

Fan vad ont det ska göra. Första gången jag fick ont där var när jag jobbade på MCD. Jag lyfte ganska många brödbackar på en gång och så började det göra fruktansvärt ont.

Jag hade ont i 3 veckor sedan gick jag till en naprapat. Han "vred mig tillbaka" och sedan hade jag ont i 3 veckor till. Men även om det gick bort kom det tillbaka. Ganska ofta ändå, minst en gång i månaden. Sedan kom det mer och mer sällan... nu minns jag inte ens när jag senast hade ont - men tydligen var det dags igen nu. Kroppen brukar göra såhär när jag börjar träna - trots att träning är det enda som kan göra saken bättre!

Jag känner mig som en gammal kärring när det är såhär. Det bästa är att slappna av och att inte sitta ner för mycket. Stå och ligga får man göra istället. Jag hoppas det går över till på fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback