Kinamat, gitarr och pasta

Idag var det löning och jag och Johannes har haft det så snålt på sistone att vi bara var tvugna att äta lite lyxig lunch på en kinarestaurang här i Växjö. Myspys!

   

Alltså min vardag är verkligen inte den mest intressanta, men ändå..

Sedan köpte Johannes en gitarr trots att vi har totalt köpstopp (mörda!). Nej, inte mörda. Jag räknade på det imorse och lyckades skrapa ihop lite fickpengar till oss vardera... men inte tillräckligt för att köpa en gitarr. Men ja, han köpte den på avbetalning... och jag är banken.


Min älskling och hans nya stora kärlek

Därefter gick vi till konsum och de hade halva priset på en massa mat (eftersom de bygger om) så jag stod jättelänge och valde ut vad jag ville ha...



Det blev en hel del spagetti... men det behöver man ju alltid och dessutom gick de inte ut förrän 2012. Jag önskar dock att Johannes gillade fullkornsspagetti så att vi kunde köpa det istället. Men vi är ju två i detta hushållet och jag tänker inte laga olika pasta åt oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback