Hur luktar ni?

Det är ganska svårt att hitta en parfym som passar, eller hur?

När jag gick på gymnasiet hade jag en parfym som var supergod.... jag älskade verkligen den parfymen. jag har ingen aning om vad den hette, men den var jättelång och hade ett lock som var en plastblomma. Man var tvungen att ha den i en ställning för att den skulle kunna stå upp.




Den slutade i alla fall att säljas och det tog lång tid innan jag hittade någon jag gillade lika mycket igen. Men så en dag hittade jag Miami Glow av J.Lo. Mums.... den luktar gott, gott, gott! Men, ja... den slutade nog också säljas tror jag. Det var svårt att få tag på den i alla fall och till slut gav jag upp.




Men, jag har nyligen hittat en ny favorit. Första gången jag sprutade på mig den tänkte jag "nej, den här passar verkligen inte mig...". Men efter en halvtimme tyckte jag att den luktade fantastiskt och nu använder jag den nästan varje dag. Och numera känns den som gjord för mig. 



Den heter Eau de Star - Thierry Mugler. I den känner jag mig vuxen och modig. Ibland använder jag fruktiga Nina - Nina Ricci och Lovely - Sarah Jessica Parker. De gillar jag också.


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback