Shopping!

Idag har jag och Johannes shoppat lite på stan :)



Vissa som bloggar har Cliffhanger - typ - vad är det som döljer sig i påsen....?

Det orkar inte jag.

Jag köpte tre jackor. En av dem ska jag sälja - det var nämligen tag 3 betala för 2.
Och så ett par skor. Uggs. Jag skiter i om de är inne i höst eller ej... de är ju bara så sköna. Och jag själv tycker att det är snyggt! Och så var det 70% på halva priset också. 999:- 149:- kostade de.



Joy (som i övrigt är världens tantaffär) hade halva reapriset och även tag 3 betala för 2 på rean. Jag hittade två jackor som jag gillade och som passade perfekt.


1298:- 399:-


Joy är galna!? Säljer ut en MC-jacka när det är höstens stora trend! 1998:- 649:-.


What do you think?


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka billiga uggs, billigt och bra :) och fina jackor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback