Paus

Det här är ingenting jag planerat, men något jag känner väldigt djupt i hjärtat.
Nästa vecka börjar skolan.
Och jag vill inte börja.
Jag vill verkligen inte.
Har haft världens ångest angående det.
Jag har pluggat i många år nu och jag vill verkligen inte fortsätta. Inte nu.

Jag vill ta det lugnt ett tag. Eller lugnt och lugnt (i och för sig har jag ju fått gjort det hela sommaren...).
Men jag vill inte plugga.
Inte heller vill jag gå ut och söka jobb.

Jo. Jag ska börja köpa in och sälja varor. Jag vet inte om man kan kalla det egen företagare, eller om man kallar det näringsidkare? Ska i alla fall hålla koll på ingående och utgående moms osv :)
Jag ska börja med att testa hur det går i minst ett halvår... förhoppningsvis bra!

Ibland måste man bara rannsaka sig själv och känna efter vad sjutton det är man vill. Och jag vet att detta kanske inte är en karriär för evigt, men det är vad jag vill just nu. Jag vill det jätteintensivt. Och jag ska fanimej lyckas! Jag har redan hittat bra leverantörer och en massa sådant och är i princip redan igång :)


Kommentarer
Postat av: Kicki M

YES. Jag och sambon såg den på smygpremiären för typ 2 veckor sedan. Den var FANTASTISK! Även här applåderade publiken efter filmen. Aldrig hänt förr och jag har varit på måååånga filmer i år ;-)



Postat av: Träningsglädje

vad är det för varor du ska köpa/sälja?

2009-08-30 @ 20:54:29
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Malin

Jag ska sälja kläder :) Förhoppningsvis kommer första lilla lasten imorgon!

2009-08-30 @ 22:19:43
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback