Lär er Hoedown Throwdown (Töntvarning)

Jag älskar att dansa så under de dagar jag var frisk fick jag för mig att lära mig Hoedown Throwdown. Jag hade sett "Hannah Montana: The Movie" när jag var sjuk förra gången och så blev jag sugen.

Usch det här vågar jag knappt erkänna. Det värsta var att jag inte tyckte att "Hannah Montana: The Movie" var världens sämsta och töntigaste film.... nej... jag tyckte den var helt okej. Jag skäms. Jag har en jättestor töntstämpel i pannan.

Det kändes inte helt OK att lära sig dansen heller, ännu mer töntvarning... men jag viftade bort det med att jag en gång i tiden dansade jämt och att jag bara saknade det. Delvis var ju det sant, men dansen såg så himla rolig, härlig och glad ut också.

I alla fall... jag lärde mig den... och nu är det er tur! Skingra på möblerna och börja dansa (Syss - du har dispens... det går inte att dansa Hoedown Throwdown i er lägenhet). Den är skitkul och jättetöntig - men man måste få vara en tönt ibland.

Pop it, lock it
Polka dot it
Countrify then
Hip-hop it
Put your hawk in the sky
Move side to side
Jump to the left
Stick it, glide

Zig-zag cross the floor
Shuffle in diagonal
When the drum hits
Hands on your hips
One footed
180 twist

and then a,
Zig-zag, step n' slide
Lean it left
clap three times
Shake it out
Head to toe
Throw it all together
That's how we roll

http://www.youtube.com/watch?v=hj3OqMzNin4


Kommentarer
Postat av: jojjo

underbart! :) Då är det töntvarning på mig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback