Feber

Nu är jag hemma från GBG.
Det var jättekul att träffa Elise och att gå på konserten. Hon bjöd oss på jättegod Moussaka :)

Tyvärr fick jag feber igår så jag kunde inte riktigt njuta. Ibland orkade jag inte ens hålla ögonen öppna. I "Ray Of Light" bad Madonna publiken att hoppa och jag tog två hopp innan jag utbröt i en hostattack och sedan kände jag att jag skulle spy om jag öppnade ögonen. Efter konserten gick jag och Johannes hem till Elise

Det har hänt mig en gång förut faktiskt. Fast då var det värre. Det var på en The Corrs konsert i Stockholm för ganska många år sedan. Då hade vi sittplatser. I de flesta av låtarna stod alla upp och klappade händerna och dansade. Jag satt ner - hela tiden. Jag såg inte ens TV-skärmarna. Konserten var nog skitbra, men jag ville bara hem och lägga mig.

Nu så ska jag bädda ner mig med en film tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Kicki M

Nej vad tråkigt att du mådde dåligt under konserten :-(



Jag har också varit på en konsert i Sthlm med The Corrs. Tror det var 2001 och den var i Globen. Vi kanske var på samma :-)

2009-08-10 @ 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback