Utmanad!

Utmanad av min gamla klasskompis Madde :)

Vilken mat äter du ofta?
Jag äter ofta köttbullar och pannkakor (Väldigt nyttigt va? =))

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror lite på vem som har kalaset... :)

Var sitter du helst när du bloggar?
Jag bloggar så sällan nu, men min dator är oftast vid skrivbordet. Nu bloggar jag från universitetet.

Köper du ofta Triss?
Nej, typ 3 ggr per år kanske...

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Paris, London, Rom, Jukkasjärvi (Ishotellet) och Stamåla (Familjens sommarstuga i Småland) är alltid lika underbart. Är mer för stad än sol och bad.

Vilken kanal tittar du mest på?
Just nu är det Idol på tv4 och Ensam mamma söker på tv3 som jag följer :) Sen ser jag på SVT på morgonen.

I min tur utmanar jag Elin, Axel, Jennie och Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback