Vicky Cristina Barcelona

Igår var vi och såg Vicky Cristina Barcelona. Den var ganska bra. Inget jag ser igen, men det var ju inget sömnpiller heller. Om mobilbloggningen hade fungerat igår hade ni vetat det redan, men de inläggen  dyker väl upp senare idag :)


http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Vicky_Christina_Barcelona/scarlett_johansson_and_javier_bardem_vicky_christina_barcelona_movie_image.jpg



Vi målade igår - jag och Elin - akvarell. Vi tog naturbussen ut till Skrylle där de hade en sådan aktivitet. Bussen kostade 40:- ToR och målandet var helt gratis. Det var första gången jag målade i akvarell - jag tror att det var första gången för Elin också. När jag kommer hem får ni se resultaten - asmysigt var det i alla fall att måla i naturen!

Ikväll åker jag hem till Växjö - men idag ska vi åka till Malmö - Jag, Elin och hennes älskling Jens. Det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback