Mår bajs idag.

 

MMS

 

 

Urk, jag mår bajs idag. Har spytt imorse, vilket jag inte gjort efter en fest på typ 3 år. Igår var i alla fall en kul kväll, men det här med diet + alkohol = not a good combination. Blev alldeles för rolig i huvudet. Dessutom insåg jag att jag inte festat på typ 1 ½ månad, så jag är inte heller van vid att dricka.

Anledningen att jag inte festar så ofta är att jag har respekt för alkohol. Nästan ingen jag känner tror att de kan bli/kommer bli beroende av alkohol. Jag är dock rädd för att bli beroende, därför dricker jag inte ofta. Aldrig mer än 3 ggr per månad. Nästa vecka blir det maskerad och alkohol igen... men jag får nog inte dricka en hel flaska vin då........


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajdå , hoppas det blir bättre :)

Postat av: Jennie

Stackars gumman...puss

2008-10-26 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback