Halloween Maskerad!!!

Nu är det bestämt! Nästa helg så ska vi gå på Stallarnas Halloween party!! Jag letar ihjäl mig efter Pocahontas/Indianliknande kläder - eftersom jag verkligen vill vara Indianflicka på maskeraden. Har inte varit på maskerad sen jag vet inte när, eller jag tror att det var när jag och mina kompisar hade maskerad hemma hos mig en kväll när jag gick på högstadiet. No Doubt hade just då kommit ut med låten Ex-Girlfriend och Gwen Stefani hade flätat rosa hår i den och jag ville vara precis som hon. Så på den maskeraden var jag alltså Gwen Stefani, kolla nedan så förstår ni vad jag menar...




Det kommer bli så grymt kul med maskerad igen!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Livhan

Tack vännen! :)

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag kämpar på.. Ibland är de svårt! Men saker som att jag är ful och skit, de biter inte på mig.. Lite jobbigt att få klagomål på allt man gör bara, när man kämpar så mkt..

2008-10-24 @ 23:49:26
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback