Di Leva

Igår var jag, Sofia och Jennie på Thomas Di Leva. Jag hade frågat Sofia om hon ville gå för hon fullkomligt älskar Thomas Di Leva :) Det var faktiskt ganska mysig. På många sätt är han klok och på andra helt galen :) Jag fastnade för en låttext som han spelade i början.

Det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet


Det är ju sant ju!

Det var någon gubbe där också som Sofia och Jennie sa hade varit på 100 höjdare. Han hade pratat om att han var metrosexuell (som han beskrev det en kvinna i ansiktet och en man i kroppen). Han sa till Di Leva att de var från samma planet när det var frågestund. Och så satt han hela tiden och lutade sig fram och riktigt njöt av föreställningen. Men söt var han, en härlig, knasig, orginell människa.



Mannen jag skrev om nyss :)
(tagen från Aftonbladet)


Ja, just det där med kosmos och planeter - den delen var bara dravvel tyckte jag.
Jag vet dock vilken planet jag är ifrån. Tellus. Här är jag född och här ska jag en gång dö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback