Likblek

Idag vaknade jag med en boll i halsen. Så känns det. Usch. När jag såg mig själv i spegeln såg jag likblek ut i ansiktet. Nä, jag mår inte bra. Idag pratar jag som en kratta också, men som sagt - jag har en boll i halsen. Det blir te och vila för min del idag.

Men någonting roligt hände i alla fall idag! I augusti har jag tävlat om vattenkokare  till 7 st och idag kom vinnarlistan och 5 av mina bidrag vann! Yippie-yey! 

Förutom jag själv vann: 
Min sambo Johannes
Min mamma Gunnel
Min bästis Jennie
och min svåger Jens

Då kan jag pricka av veckans vinst i protokollet. Jag har vunnit minst en sak i veckan nu i många veckor - mestadels smågrejer, men ändå. Jag vill se hur länge det håller i sig (nu får jag säkert inget nästa vecka eftersom jag drog upp det här i bloggen).

Update: Nu såg jag att jag vunnit någon hemlig vinst också (på filmtoppen)... gud så spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback