København

I morgen rejser jeg til Danmark. For den lille hovedstad København. Det føles vidunderligt! Blot at komme væk et stykke tid og glemme alt plug and stress enheder. Jeg vil nok ikke tage ud og shoppe så meget, fordi jeg er fattig nu. Derfor er jeg på udkig efter julegaver, at jeg stadig nødt til at købe.

Jeg håber, at det virker til at skrive beskeder fra mobiltelefon selvom jeg er i Danmark, ellers er det ikke meget at opdatere.


http://www.danmarkguiden.se/images/nyhavn_night.jpg


Kunne du tænke dig mig at begynde at blogge på dansk?

(PS. Om ni inte förstår så kan ni skriva in texten på
Google Översätt)

Kommentarer
Postat av: storasyss

Skulle vilja höra dig prata det där också... :)



I alla fall, det är dyrare med allt som har med mobil att göra i Danmark, så det är nog bäst att vänta med uppdaterandet till du är tillbaka i Sverige.



Inge svårt att förstå, men du har fel ordföljd i första meningen..



/Fröken Skåning/halvdansk.. :P



Sedan föreslår jag att du hoppar av i Lund istället och ringer mig! :)

2008-11-17 @ 21:26:43
Postat av: Malin

Jag ska försöka övertala Jennie, men hon har växlat in sina pengar så jag tror att det blir svårt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback