Halloweenfesten!

Min kamera lyckades föra över bilderna från igår i alla fall! Åh, vi hade så kul! Längtar redan till nästa Halloween... undra vad jag ska vara då... :)



Joker (Johannes) och Djävulsvampyr (Jennie)



Jennie och Jag (Pocahontas)



Joker, Djävulsvampyr, Pocahontas och Medlem i björnligan (Peter)

   

   


Djävulsvampyren dödar Pocahontas

     


Devilicious


Elise var Sexy Nurse

   

     

   



För några gick det vilt till på dansgolvet.........



Johannes när han vann pris för bästa kostym!

En superkväll!

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha, jag och mitt sexy nurse... på vissa bilder ser jag ut som "psyko-nurse" höhöh ;) kramis

2008-11-02 @ 23:02:32
Postat av: Malin

Men titta: man ser vilka armmuskler du har på bilden där du dansar blink blink

Postat av: Elise

Åhh vad slug du är, du vet allt hur du ska smickra mig ;) hahaa

2008-11-04 @ 20:50:52
Postat av: Malin

Malin säger sliskigt med mörk Barry White-röst: "Elise, have you been working out..?"

2008-11-04 @ 22:37:56
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback