7 november

För bara ett år sedan - alltså 2007 hände något förfärligt denna dag: Massakern på Jokela skola i Finland. 8 personer dog då en 18-årig elev började skjuta på skolan. 2 var elever.

http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00244/finland3_244955q.jpg
Bilden är snodd från svd.se

Förresten - är sådana här inlägg intressanta? Jag tycker att det är ganska intressant - det sätter saker i perspektiv. När man tänker på massakern i Finland så känns det ju inte som om det gått ett år, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det är just såna här inlägg jag tycker är intressant! och givetvis även att få ta del av andras vardag ;) Tycker i alla fall att din blogg är jättebra! dessutom är den söt oxå! Hoppas du får en trevlig helg!

Postat av: Malin

Åhhh :) :) :) :) :) :) :) :) Jag blev hur glad som helst av det du skrev!!!! :D Tack, tack, tack! Nu ska jag kika in på din blogg!

2008-11-07 @ 20:46:57
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback