Träning i natten!

Tränade nyss 28 minuter på Crosstrainern... puh... svettigt...

Tittade på Förtrollad medan jag tränade :) lite mysig film faktiskt. Jag måste alltid ha något att titta på medan jag tränar annars blir det så förbannat tråkigt. Jag tycker verkligen inte det är kul att träna för 5 öre, när var yngre och dansade älskade jag att träna, men nu... boring! Det kan ju bero på att jag tränar på Crosstrainern nu, det är ju ingen speciell utmaning. Att titta på film eller tv-serie gör dock att det funkar. Då glömmer man nästan bort vad man håller på med. Bäst är det att titta på American Idol medan man tränar, tiden går mycket fortare då... plus att man kan sjunga med vilket gör det ännu roligare :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig...

Men glöm inte att titta in imorgon igen för då blir det tävling!



Hur gillar du att träna?

Kommentarer
Postat av: Natta

men usch så jobbigt. jag har då haft många dåliga föreläsare. är man inte intresserad av sitt ämne eller har svårt att uttrycka sig, varför ge sig på något sånt här :S
jag tränar helst på gym med vikter, kondition och pilates :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback