Mord i min hemstad.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Att någonting sådant kunde hända i Arboga kan man inte tänka sig.

Personligen känner jag inte tjejen som nu ligger och kämpar för sitt liv och som förlorat sina barn på det absolut mest hemska sätt man kan tänka sig, men det är klart jag vet vem hon är. Arboga är inte stort och hon är född 84 precis som jag. 

Jag kan inte ens tänka mig vad hon kommer tvingas gå igenom när hon vaknar upp. All min kärlek och alla mina tankar går till henne, hennes barn och hennes anhöriga idag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag var i arboga för några veckor sedan , och man bara what ? tyckte det var en jätteliten stad.. man fattar inte att sånt kan hända .

Postat av: Natta

vinnaren är äntligen dragen, se om du vann Dior nessesären :)

det finns så mkt sjukt folk där ute. allt kan tyvärr hända :/

2008-03-18 @ 18:45:01
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback