Inget intresse

Det verkar inte finnas något intresse för min nya tävling. Hitills är det en tjej som tävlar, därmed har jag bestämt att tävlingen avslutas tidigare. Redan den 16 mars. Hitills finns det lite mer än 20 kr i prispotten och det är när en tjej har tävlat!! (fast jag har klickat liiiite själv också). Men varje runda ger ca 6 kr till prispotten. Om det skulle vara många som tävlade (vilket var min tanke) så skulle ni lätt kunna komma upp till en prispott på flera hundra kronor. Men finns det inget intresse så finns det inte liksom.

________________________________________



Det är ingen hemlighet att jag just nu har ont om pengar eftersom jag precis köpt en soffa. Därför har jag tänkt att annordna en tävling där ni samlar ihop pengarna till priset!

Hur ska detta gå till undrar ni då? Jo, jag är med i
Affiliator, där man kan lägga upp annonser och varje klick på ett par av dessa annonser ger mellan 1 - 0,20 kr.

Mina annonser ligger längst ner till höger på startsidan (majblomma.blogg.se). För att vara med ska ni klicka runt på alla annonser (19 st) och skriva att ni klickat runt i en kommentar till detta inlägg. Varje "runda" ger en lott. Om ni klickar runt 3 rundor (19 * 3 annonser) har ni därmed 3 vinstchanser. Skriv det i kommentaren. Ni får gärna titta runt hos annonsörerna också eftersom annonsörerna gärna vill det!! :)

Alla pengar som jag får in på annonserna från och med nu fram till 11 april (1 månad) 16 mars går oavkortat till priset i tävlingen. Priset beror givetvis på hur mycket pengar som jag får in på kontot. Jag kommer hålla er uppdaterade med hur ni tjänat in på mitt affiliatorkonto under hela tävlingen. Priset lottas sedan ut bland delatagarna. Beroende på hur mycket pengar det blir blir det kanske fler priser.

Lycka till!

Om du också vill tjäna pengar på din blogg med annonser så klicka på bilden:

Affiliator.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback