Vinnarna!

Först av allt vill jag säga tack till alla som röstat! Jag antar att jag vann kameran, eftersom jag hade fått ganska överlägstet flest röster, så 5 priser blev det!!!!

Såhär drog jag vinnarna:



image320

Här ligger alla som har röstat!


image322

Nu har jag lagt ut vinnarna på listan, men jag vet inte än vilka de är!!


image323


1:a-pris
Sazzi

2:a-5:e-pris
Fru Fossil
Sara
Alfred
Lena

Här är vinnarna! Jag kommer kontakta er! Grattis!

Var inte ledsna ni som inte vann...
Idag blir det ny tävling här på bloggen. :D



 


Kommentarer
Postat av: Natta

ja jag köpte den och jag är superglad :D nej men det var ändå ett bra pris för en skinnväska :)
haha vad kul att du gjort lotter :D påminner mig när jag sitter och gör mina. ibörjan skrev jag namn men det blev så jobbigt så jag gjorde nummer :D med 100 namn är det jobbigt ;P
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback