Den här engelskan...

Åh... jag hatar den...

Läs ALDRIG engelska på universitetet om du inte är en språkbegåvning. Jag är så fruktansvärd sliten efter detta halvåret, har ingen ork kvar till någonting. Efter att jag var sjuk i 1 ½ vecka så lyckades jag inte komma tillbaka, för de har verkligen sett till att man måste plugga 8 timmar varje dag för att klara kursen och ju mer stressad jag blev desto oftare blev jag sjuk. Så jag har varit sjuk en hel del nu i höst.

Varje dag tackar jag mig själv för att jag läste musikkursen samtidigt som engelskan, varje dag...

Jag kommer inte ta alla poäng i engelskan, jag skiter i några och det kan jag på grund av musikkursen (som var 15 p). Dessutom var musikkursen bland det roligaste jag gjort 2007.

Visserligen har jag lärt mig massvis på engelskan, men till det priset?

Att känna mig nedstämd och skit hela tiden, känna ett tungt stort moln hänga över mig, nej det är det inte värt.

Jag vill ha körkort och jobb nu...  

Kommentarer
Postat av: M

mmm

2008-01-12 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback