Paris dag 3

Dag tre gick vi på promenad, vi bestämde oss för att gå till frihetsgudinnan. Sedan gick vi omkring lite i några butiker. Sedan satte vi oss och kollade lite på killar som dansade med fotbollar, helt sjukt duktiga var de. Jag spelade in, men jag måste sitta vid andra datorn för att lägga upp ett klipp.

Vi gick på några smågator nära eiffeltornet och stannade tills det blev mörkt och varje heltimme börjar eiffeltornet "glittra" och det tog vi såklart kort på och filmade. Nä, det var en jättemysig och lugn dag! På kvällen åt vi massa sushi (min favoritmat) på hotellrummet, det gjorde vi dagen efter också :D

Dagens rutt:

image395


   

       

   

       

 

Kommentarer
Postat av: S A R A

åh vad kul längtar

Postat av: Natta

tackar :D

jag lyssnade nu på dina låtar, grymt bra röst :D haha! Du skulle aldrig vilja höra mig sjunga. sjöng med lite men min bror bad mig hålla tyst hahaha.
men det är ju bra rea utomlands jämfört med Sveriges. jag ogillar den starkt.

2008-02-02 @ 19:30:25
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Paulina

Hej!
Näää du skojar, ohh när vad sur och ledsen jag blir, fy vad taskigt, detta måste anmälas.
Har du kuvertet och påsen kvar? I så fall kan du vända dig till posten och klaga, så för posten ersätta dig med något. Så tråkigt att sånt här händer, men bra att du hörde av dig till mig!
Jag beklagar verkligen detta, hoppas de löser sig.
Vill gärna höra hur de gick/går?
Kram kram Paulina

2008-02-03 @ 20:06:34
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback