Paris dag 2

Dag 2 var vädret klart och det var riktigt varmt (jag gick utan jacka en hel del). Vi hade bestämt oss för att om det blir fint väder någon dag så ska vi bara upp i Eiffeltornet. Efter att vi varit uppe i tornet (på 2:a etagen, 3:e var stängd) och beundrat den helt makalösa utsikten gick vi till Trimuphbågen, sedan shoppade vi på Champs Elysees, men vi tröttnade ganska snabbt och gick till de stora galleriorna som låg ganska nära hotellet istället och stannade till de stängde :)

Dagens rutt:

image360



   

    

   

     

   

   

 

   

   

     

Kommentarer
Postat av: Ivana

Nize bilder, men blixten på kameran verkar va lite små dålig. När ska du komma och hälsa på... Puss

2008-02-01 @ 13:11:21
Postat av: Malin

Ja, det är inte det bästa med min kamera, så kvällsbilder blir nästan aldrig riktigt bra. Jag kan komma när ni vill, läser på distans nu så jag kan stanna lite längre också (och om ni behöver gå till skolan behöver ni aldrig ha dåligt samvete för jag kan ju plugga ändå) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback