Oscarsgalan!

Ikväll är det Oscarsgalan! Jag ska såklart titta.... i tjugo minuter eller något....

Jag gör det varje år, laddar upp, peppar med god mat och tilltugg osv, men när man väl börjar titta så är det ju bara för segt! Varje pris tar en halvtimme att dela ut (känns det som) och sen ska det vara pauser hela tiden, artister ska sjunga, komiker ska prata. Dessutom tar det ju lång, lång tid tills de bästa priserna delas ut. Vad är klockan här då? 5.00 - 6.00?

Är det någon som faktiskt orkar titta mer än den där första halvtimmen?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, tänkte bara påminna dig om att du har vunnit weleda tävlingen i min blogg, jag behöver på din adress bara :) maila mig på [email protected]

Postat av: Natta

haha yes det har med modelltävlingen att göra, spana in bloggen så får du läsa mer ;D

2008-02-26 @ 09:26:50
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

hejhej... har inte sett dig på msn något. Hör av dig så jag kan fixa designen till dig.

Ha det. kram

2008-02-26 @ 16:44:33
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback